Czy warto otworzyć własne stoisko wystawowe?

Założenie własnego biznesu jest doskonałym pomysłem dla wszystkich, którzy chcą decydować samodzielnie o tym, jak duże…

Litery podświetlane – efektowna reklama przez całą dobę

Mówią, że nie wszystko złoto, co się świeci. Jednak nie ulega wątpliwości, że to, co się…

Jak wykorzystać merchandising w sprzedaży?

Merchandising to pojęcie z marketingu, oznaczające działania związane z ekspozycją towaru, które wpływają na zwiększenie zainteresowania…

Wizerunek marki a znaczek firmowy, czyli o znaczeniu logo

Mówi się, że oczy to odzwierciedlenie ludzkiej duszy, a w kontekście czysto marketingowym aż chciałoby się…

Na czym polega planowanie mediów?

Niewielkie firmy, jak i duże przedsiębiorstwa nieustannie muszą poszerzać spektrum swoich działań marketingowych, by stworzyć efektywny…

Co najczęściej polecamy w Internecie?

Polecanie innym naszych ulubionych produktów i firm nie jest powszechnym zjawiskiem w Internecie. Z analizy przeprowadzonej…

Marketing mobilny i analizy konsumentów w 2019 roku – Selectivv podsumowuje mijający rok i prezentuje najnowsze narzędzia

Firma Selectivv posiada największy w Europe Środkowo-Wschodniej zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobilnych, który obejmuje łącznie…

Carrefour promuje ekologiczne produkty dla najmłodszych w strefie „Małego Farmera”

Carrefour podejmuje kolejne działania realizując cele programu Act For Food. W wybranych sklepach sieci klienci znajdą…

Umowa kupna-sprzedaży samochodu

Chcesz kupić lub sprzedać auto? Dowiedz się, o czym musisz pamiętać sporządzając umowę kupna-sprzedaży, by uniknąć…